Novinky
Zobrazit všechny novinky- Úvod
- Vybavení pneuservisů
- Tlakové dělo Bead Booster - 38L
Tlakové dělo Bead Booster - 38L
- Popis produktu
- Tlakové dělo Bead Booster - 38LObvykle 3 - 7 dní15 113 Kč12 490,08 Kč bez DPH
Popis produktu
Tlakové dělo Bead Booster - objem 38 litrů
- patentovaný, velmi kvalitní produkt firmy Gaither z USA
- CERTIFIKÁT
- 38litrová nádrž poskytuje dostatečný objem pro jednoduchou manipulaci s velkými pneumatikami zemědělských a důlních strojů
- lehká hliníková nádrž (10,5 kg)
- „drážková“ dvojitá tryska rozvádí vzduch pro nejlepší možný zdvih patky
- pozměněný design a lepší ergonomie pro ještě pohodlnější práci
- dvouplášťová tlaková nádoba (patent #8,752,604)
- pro případy kdy se patky nedostávají do těsného kontaktu s ráfky
- spoušť umožňuje mít obě ruce na zásobníku pro účinnější a bezpečnější kontrolu předhuštění
Použití tlakového děla:
Tlakové dělo se naplní stlačeným vzduchem pouhým připojením na rozvod stlačeného vzduchu nebo na kompresor. Po natlakování se odpojí a je připraveno k použití.
Při huštění se vyústění válce tlakového děla nasměřuje mezi disk / ráfek a patku pneumatiky, stiskne se spoušť a bleskově se vypustí z 38litrového zásobníku stlačený vzduch. Ten okamžitě vyplní prostor pneumatiky a nadzvedne její horní bočnici. Patka pneumatiky těsně přilehne k ráfku. Po rázovém předhuštění se pneumatika normálně dohustí na správný tlak vzduchu.
- patentovaný, velmi kvalitní produkt firmy Gaither z USA
- CERTIFIKÁT
- 38litrová nádrž poskytuje dostatečný objem pro jednoduchou manipulaci s velkými pneumatikami zemědělských a důlních strojů
- lehká hliníková nádrž (10,5 kg)
- „drážková“ dvojitá tryska rozvádí vzduch pro nejlepší možný zdvih patky
- pozměněný design a lepší ergonomie pro ještě pohodlnější práci
- dvouplášťová tlaková nádoba (patent #8,752,604)
- pro případy kdy se patky nedostávají do těsného kontaktu s ráfky
- spoušť umožňuje mít obě ruce na zásobníku pro účinnější a bezpečnější kontrolu předhuštění
Použití tlakového děla:
Tlakové dělo se naplní stlačeným vzduchem pouhým připojením na rozvod stlačeného vzduchu nebo na kompresor. Po natlakování se odpojí a je připraveno k použití.
Při huštění se vyústění válce tlakového děla nasměřuje mezi disk / ráfek a patku pneumatiky, stiskne se spoušť a bleskově se vypustí z 38litrového zásobníku stlačený vzduch. Ten okamžitě vyplní prostor pneumatiky a nadzvedne její horní bočnici. Patka pneumatiky těsně přilehne k ráfku. Po rázovém předhuštění se pneumatika normálně dohustí na správný tlak vzduchu.
Zboží zařazeno v kategoriích