Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-15 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 4 999 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Proč nakupovat zrovna u nás?

  Patříme k nejlevnějším na trhu

  Doprava zdarma při nákupu nad 4999,- Kč

Dodávka  Rychlé doručení Vaší objednávky

  Sleva pro registrované zákazníky

  Možnost online platby kartou

Ověřeno zákazníky - napsali o nás:

              

 

  1. Úvod
  2. Vybavení pneuservisů
  3. Tlakové dělo Bead Booster - 38L

Tlakové dělo Bead Booster - 38L

Tlakové dělo Bead Booster - objem 38 litrů - patentovaný, velmi kvalitní produkt firmy Gaither z USA - CERTIFIKÁT - 38litrová nádrž poskytuje dostat... celý popis
Dostupnost
Obvykle 3 - 7 dní
15 113 Kč
12 490,08 Kč
bez DPH
Číslo produktu:10.147
EAN kód:2990381004682
Výrobce:Gaither
  • Popis produktu
  • Tlakové dělo Bead Booster - 38L
    Tlakové dělo Bead Booster - 38L
    Obvykle 3 - 7 dní
    15 113 Kč
    12 490,08 Kč bez DPH
Popis produktu
Tlakové dělo Bead Booster - objem 38 litrů

- patentovaný, velmi kvalitní produkt firmy Gaither z USA

- CERTIFIKÁT

- 38litrová nádrž poskytuje dostatečný objem pro jednoduchou manipulaci s velkými pneumatikami zemědělských a důlních strojů

- lehká hliníková nádrž (10,5 kg)

- „drážková“ dvojitá tryska rozvádí vzduch pro nejlepší možný zdvih patky

- pozměněný design a lepší ergonomie pro ještě pohodlnější práci

- dvouplášťová tlaková nádoba (patent #8,752,604)

- pro případy kdy se patky nedostávají do těsného kontaktu s ráfky

- spoušť umožňuje mít obě ruce na zásobníku pro účinnější a bezpečnější kontrolu předhuštění


Použití tlakového děla:

Tlakové dělo se naplní stlačeným vzduchem pouhým připojením na rozvod stlačeného vzduchu nebo na kompresor. Po natlakování se odpojí a je připraveno k použití.

Při huštění se vyústění válce tlakového děla nasměřuje mezi disk / ráfek a patku pneumatiky, stiskne se spoušť a bleskově se vypustí z 38litrového zásobníku stlačený vzduch. Ten okamžitě vyplní prostor pneumatiky a nadzvedne její horní bočnici. Patka pneumatiky těsně přilehne k ráfku. Po rázovém předhuštění se pneumatika normálně dohustí na správný tlak vzduchu.