- Úvod
- Jak nakupovat
Způsob nakupování v našem internetovém obchodě Pro-dílnu.cz je velice snadný a naprosto intuitivní. Přesto zde uvedeme jednoduchý návod jak správně postupovat při nákupu:
Nákup produktů, u kterých uvádíme, že jsou "Skladem"
Vyhledejte si Vámi poptávané nebo požadované zboží, které potřebujete, chcete nebo si přejete zakoupit. Můžete zkusit procházení jednotlivými kategoriemi nebo si urychlit vyhledání pomocí vyhledávacího okna "zadejte hledaný text", které je umístěno uprostřed horní části obrazovky. Zde můžete zadat celý výraz, který hledáte (např. "stahovák", když chcete hledat nabídku všech stahováků). Ovšem naše vyhledávání je na velice vysoké úrovni a proto Vám stačí zadat třeba jen kód motoru (např. BJB, BHC nebo AQD), aby se Vám zobrazily produkty určené pro tento typ motoru.
Našli jste hledaný produkt? Klikněte tedy na tlačítko ”Přidat do košíku”. Zboží se přesune do nákupního košíku. Pokud si přejete pokračovat ve výběru dalších produktů, klikněte na tlačítko ”zpět do obchodu” a postup opakujte podle předchozích instrukcí. Pokud jste si již vybrali všechny Vámi požadované produkty klikněte na ”Pokračovat do košíku”.
Zobrazí se Vámi vybrané produkty. Zkontrolujte si prosím obsah Vašeho nákupního košíku a pokračujte v objednávce pomocí tlačítka "Pokračovat v objednávce".
V dalším kroku si vyberete způsob dopravy a platby Vámi vybraných produktů. Zobrazí se Vám zde cenový souhrn Vaší objednávky a způsobů dopravy a platby. V případě, že je vše v pořádku, můžete pokračovat v objednávkovém procesu pomocí tlačítka "Pokračovat v objednávce".
Právě jste se dostali do fáze, kdy vyplníte své osobní, fakturační a dodací údaje, případně další informace. Zde nám můžete i zadat poznámku k objednávce, jestli nám nějakou potřebujete sdělit. Bohužel poznámky typu "před doručením mi zavolejte hodinu předem" nebo "budu doma až večer" nejsme schopni nijak reflektovat, protože vše ohledně doručování jde již na vrub přepravní společnosti, kterou jste si v objednávce zvolili. Po vyplnění všech potřebných údajů, pokračujte v objednávání tlačítkem "Pokračovat na rekapitulaci".
Dostali jste se k poslednímu kroku odeslání objednávky. Zde máte kompletní souhrn objednávky před dokončením, včetně fakturačních a dodacích údajů. Zkontrolujte si Vámi vyplněné údaje a zaškrtněte souhlasy či nesouhlasy s obchodnímy podmínkami nebo podmínkami zpracování osobních údajů, které zde naleznete. Následně stiskněte tlačítko "Dokončit objednávku zavazující k platbě".
Jakmile tak učiníte, zobrazí se Vám stránka s potvrzením o úspěšném odeslání Vaší objednávky a na Vámi uvedený email v objednávce příjde potvrzení o provedené objednávce. Následně bude Vaše objednávka zpracována a zaslána na Vámi uvedenou adresu.
V případě změny nebo zrušení Vaší objednávky, nás neprodleně kontaktujte na objednavky@pro-dilnu.cz nebo na tel. čísle +420 607 430 416.
Nákup produktů, u kterých je uvedeno "Obvykle 2 - 3 dny", "Obvykle 3 - 7 dní", "Obvykle 7 - 14 dní"
Tyto produkty momentálně nemáme na skladě, ale mohou být již objednané a na cestě na náš sklad. Počty dní uváděné u těchto produktů znamenají, jak dlouho obvykle trvá jejich naskladnění, pokud je zrovna nemáme objednané u našeho dodavatele. Proto se běžně stává, že jsme schopni dodat objednaný produkt o několik dní dříve, než je uváděná dostupnost. Objednávkový proces je stejný, jako u produktů, u kterých uvádíme "Skladem".
Nákup produktů, u kterých je uvedeno "Skladem u dodavatele - potvrdíme po ověření"
Tyto produkty momentálně nemáme na skladě. Nejdříve musíme skladovou dostupnost u našich dodavatelů ověřit, protože se může stát, že má dodavatel produkt vyprodaný. V tomto případě se pokoušíme najít adekvátní náhradu, kterou jsme Vám schopni nabídnout. Proto doporučujeme u produktů, kde uvádíme tuto dostupnost, s úhradou objednávky počkat. Po vytvoření objednávky, kde se tento produkt vyskytuje, budete kontaktováni s informací, zda jsme Vám schopni tento produkt dodat a kdy. Případně Vám nabídneme alternativní náhradu za nedostupný produkt. Na skladovou dostupnost můžete vznést dotaz e-mailem nebo telefonicky ještě před vytvořením objednávky.
Sleva pro registrované zákazníky
Ačkoliv patříme k nejlevnějším prodejcům na trhu, přesto poskytujeme navíc slevu pro každého registrovaného zákazníka. Po registraci získávate slevu 1% z aktuální ceny zboží, při každém dalším nákupu. Po přihlášení k Vašemu účtu, se takto snížená cena automaticky zobrazuje u všech produktů.
Reklamace přepravních služeb
Zboží k vám putuje prostřednictvím přepravních společností. Veškeré zásilky jsou automaticky pojištěny. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená. Řiďte se prosím následujícími pokyny:
- zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem.
- v případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený...) ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky.
- nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, je baleno velmi pečlivě.
Pokud budete mít jakoukoliv pochybnost neváhejte nás kontaktovat.