Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-15 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 999 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
Co by nemělo chybět v žádné dílně domácího kutila
21.02.2020
Co by nemělo chybět v žádné dílně domácího kutila
Každá dílna, i ta využívaná jen jednou za čas, potřebuje solidní vybavení, pokud výsledky práce v ní mají za něco stát. Pojďme si připomenout, co by v... číst celé
Zobrazit všechny články
Proč nakupovat zrovna u nás?

  Naše ceny Vás nepoloží

Dodávka  Rychlé doručení Vaší objednávky

  Doprava zdarma od 3.999,- Kč

  Sleva pro registrované zákazníky

  Možnost online platby kartou

 

  1. Úvod
  2. Jak nakupovat
Jak nakupovat

Způsob nakupování v našem internetovém obchodě Pro-dílnu.cz je velice snadný a naprosto intuitivní. Přesto zde uvedeme jednoduchý návod jak správně postupovat při nákupu:

 

Nákup produktů, u kterých uvádíme, že jsou "Skladem"

Vyhledejte si Vámi poptávané nebo požadované zboží, které potřebujete, chcete nebo si přejete zakoupit. Můžete zkusit procházení jednotlivými kategoriemi nebo si urychlit vyhledání pomocí vyhledávacího okna "zadejte hledaný text", které je umístěno uprostřed horní části obrazovky. Zde můžete zadat celý výraz, který hledáte (např. "stahovák", když chcete hledat nabídku všech stahováků). Ovšem naše vyhledávání je na velice vysoké úrovni a proto Vám stačí zadat třeba jen kód motoru (např. BJB, BHC nebo AQD), aby se Vám zobrazily produkty určené pro tento typ motoru.

Našli jste hledaný produkt? Klikněte tedy na tlačítko ”Přidat do košíku”. Zboží se přesune do nákupního košíku. Pokud si přejete pokračovat ve výběru dalších produktů, klikněte na tlačítko ”zpět do obchodu” a postup opakujte podle předchozích instrukcí. Pokud jste si  již vybrali všechny Vámi požadované produkty klikněte na ”Pokračovat do košíku”.

Zobrazí se Vámi vybrané produkty. Dále zde vyplníte, zda máte slevový kupón. V případě, že jej máte k dispozici, zaškrtnete nabídku "Mám slevový kupón". Zobrazí se Vám nabídka, kde zadáte kód z kupónu pro poskytnutí slevy a aktivujete jej pomocí tlačítka "Uplatnit". Zkontrolujte si prosím obsah Vašeho nákupního košíku a pokračujte v objednávce pomocí tlačítka "Pokračovat v objednávce".

V dalším kroku si vyberete způsob dopravy a platby Vámi vybraných produktů. Zobrazí se Vám zde cenový souhrn Vaší objednávky a způsobů dopravy a platby. V případě, že je vše v pořádku, můžete pokračovat v objednávkovém procesu pomocí tlačítka "Pokračovat v objednávce".

Právě jste se dostali do fáze, kdy vyplníte své osobní, fakturační a dodací údaje, případně další informace. Zde nám můžete i zadat poznámku k objednávce, jestli nám nějakou potřebujete sdělit. Bohužel poznámky typu "před doručením mi zavolejte hodinu předem" nebo "budu doma až večer" nejsme schopni nijak reflektovat, protože vše ohledně doručování jde již na vrub přepravní společnosti, kterou jste si v objednávce zvolili. Po vyplnění všech potřebných údajů, pokračujte v objednávání tlačítkem "Pokračovat na rekapitulaci".

Dostali jste se k poslednímu kroku odeslání objednávky. Zde máte kompletní souhrn objednávky před dokončením, včetně fakturačních a dodacích údajů. Zkontrolujte si Vámi vyplněné údaje a zaškrtněte souhlasy či nesouhlasy s obchodnímy podmínkami nebo podmínkami zpracování osobních údajů, které zde naleznete. Následně stiskněte tlačítko "Dokončit objednávku".

Jakmile tak učiníte, zobrazí se Vám stránka s potvrzením o úspěšném odeslání Vaší objednávky a na Vámi uvedený email v objednávce příjde potvrzení o provedené objednávce. Následně bude Vaše objednávka zpracována a zaslána na Vámi uvedenou adresu. 

V případě změny nebo zrušení Vaší objednávky, nás neprodleně kontaktujte na objednavky@pro-dilnu.cz nebo na tel. čísle +420 607 430 416. 

 

Nákup produktů, u kterých uvádíme, že jsou "Skladem u dodavatele"

I pro tyto produkty platí výše uvedený způsob nákupu. Rozdíl je pouze v tom, že před samotnou expedicí objednávky budete kontaktováni s informací o datumu naskladnění chybějících položek. Společně se telefonicky nebo emailem domluvíme na termínu doručení celé objednávky, popřípadě na jejím rozdělení a následném doposlání chybějících položek. Samozřejmě můžete vznést dotaz na dostupnost e-mailem nebo telefonicky. 

 

Reklamace přepravních služeb 

Zboží k vám putuje prostřednictvím přepravních společností. Veškeré zásilky jsou automaticky pojištěny. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená. Řiďte se prosím následujícími pokyny:

  • zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem.
  • v případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený...) ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky.
  • nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, je baleno velmi pečlivě.

 

Pokud budete mít jakoukoliv pochybnost neváhejte nás kontaktovat.

Mohlo by Vás zajímat:

       

 

© Copyright 2019 R&K Company, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz